czwartek, 2 czerwca 2016

#2 Muzyka jest brzmieniem uczuć


Muzyczne brzmienie tygodnia...



Bez muzyki to jak bez powietrza to ciągle szukam nowych brzmień lub odkopuję zakurzone kawałki, o których nikt (albo przynajmniej ja) już nie pamięta...



Sama nie wiem już, jak się znalazła w zestawieniu, chyba usłyszałam w serialu/filmie lub czymś takim i po kilku słowach tekstu odnalazłam oryginał
- (edit) w America's got talent ktoś wykonał tę piosenkę i wpadła w ucho ;)
Jocelyn Brown - Somebody else's guy


Niesamowita jest! A do tego chyna nie dokońca tego świadoma... Zwyciężczyni XFactor (polecam innej jej wykonania, tutaj Louisa Johnson - This is a man's world by James Brown


B.J.Thomas - Raindrops Keep Fallin' On My Head 
ta piosenka śmiało może stać się hymnem Hamburga, bo tu pada przez większość część roku ;) ale, ale - tutaj na pogodę się nie narzeka, tylko cieszy się Słońcem, gdy to pokaże swoje oblicze ;) choć piosenką na dzisiaj powinna być raczej: "Stormy Weather"

Amos Lee - Like a Virgin znacie? Jak nie to posłuchajcie, mam nadzieję, że zakochacie się tak jak ja - zupełnie inny charakter niż wersja Madonny (za którą osobiście niezbyt przepadam)


Małgorzata Hutek - All I need
ale tą Panią to chyba kojarzycie? Jeśli nie to nadróbcie zaległości, koniecznie... 
na spokojny wieczór w sam raz



I tyle na dzisiaj..
Coś się spodobało? 
Czegoś nie znaliście? 
Coś polecacie?


Wybaczcie, że brak jest innych postów, aniżeli tych muzycznych i 200 pytań, ale obecnie taki czas, że mam kilka innych spraw na głowie, ale o tym za tydzień Wam opowiem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz